Tárgyalások és rendezvények
Találkozz, ünnepelj, ereszd el!
Valósítsd meg eseményed újhullámos tereink valamelyikében. Legyen az kisebb vagy nagyobb meeting, tréning, csapatépítő workshop, vagy fogadás, modern tárgyalóink és rendezvényhelyszínük kortárs képzőművészek alkotásaival és design bútorokkal vár!
Plug in & play
Videókonferencia vagy a következő Youtube epizódod felvétele? Nemcsak teljes technikai felszerelést, de akár stábot is adunk hozzá!
Tiszta és biztonságos terek
A kulcsszéffel és online asszisztenciával akár teljesen érintésmentes lehet a rendszeresen fertőtlenített termeink bérlése.
Egészséges catering opciók
Biztosíts eseményed vendégeinek egészséges és friss cateringet helyi, termelői hálózatunktól és gondos partnereinktől.
Rendezvényterek és tárgyalók
Mini Tárgyaló
7.500 Ft / óra (+ÁFA)
A Mini, az cuki! Megbeszélésekhez, mini prezentációkhoz és soha véget nem érő videóhívásokhoz Mini lesz a legjobb barátod, ha tárgyalóterem bérléséről van szó. A coworking tértől üvegfallal van leválasztva, 4 főig kényelmes és kompakt, okos TV-vel felszerelt, és egy karnyújtásnyira van a közösségi konyhától.
Midi Tárgyaló
9.500 Ft / óra (+ÁFA)
A Midi, az művészi! Védjegye az ikonikus Loffice bútorzat. A levegőcserét a hatalmas, nyitható ablakok és a klíma berendezés biztosítja, míg az okos TV, a vezeték nélküli prezentációs lehetőség és whiteboard igazán kényelmessé teszi ezt a nagy tárgyalót, amely 10-12 főnek kínál megbeszélésekre vagy brainstormingokra alkalmas helyszínt, de méretéből adódóan, oktatóteremnek vagy csapat szintű, közös munkavégzés céljára is kíváló.
Maxi Rendezvénytér
18.000 Ft / óra (+ÁFA)
A Maxi, az cool. Workshopok, csapatépítők, termékbemutatók, tréningek, kiállítások ideális, belvárosi helyszíne. A konferenciaterem hatalmas ablakaival, utcafronti, bejáratával, saját mosdó és konyha blokkjával 50-60 fő részére kényelmes terep. Akár offsite irodai napokra is tökéletes választás a kapcsolódó közösségi iroda szomszédságában található, letisztult, benapozott rendezvényhelyszín.
Egész napos foglalás esetén (6+ óra) kedvezményes árszabás: 16.000 Ft / óra (+ÁFA)
Teljeskörű AV technika
Kérj ajánlatot!
Videókonferencia vagy a következő Youtube epizódod felvétele? Minden felszerelést és szoftvert biztosítunk hozzá a webkamerától kezdve a mikroporton át a felvételt rögzítő szoftverig.
Technikai stáb
Kérj ajánlatot!
Ha biztosra szeretnél menni, vagy komolyabb projektre készülsz, akár stábot is adunk hozzá. A szupercsapat hangmérnök, operatőr és technikus hármasa akár külön-külön is a rendelkezésedre áll.
Loffice Déri
Déri Miksa u. 6.
1084 Budapest
recepció, coworking iroda, tárgyalók, rendezvénytér
biztonságos wifi
közel a metróhoz és a villamoshoz
házikedvenc jöhet
biciklitároló
közösségi konyha
kert és tetőterasz
zuhanyzó
catering
légkondícionált
recepció & asszisztencia
mélygarázs
akadálymentesített
"A Loffice épületében sok különböző hangulatnak, tevékenységnek megfelelő hely van, de egy közös: jónak, hatékonynak, kreatívnak és innovatívnak engedett minket lennünk, bármelyik rendezvényünk alkalmával. És ez nagy érték!"
– Heal Edina, Egyenlítő Alapítvány
"Imádtam a helyet. 2 napra béreltem egy tárgyalótermet, tudtam kártyával fizetni, a tárgyalóterem jól felszerelt volt, más nem is kellett."
– Robert Byssz
"Forgatáson dolgoztam itt, nagyon kellemes volt a környezet, el is felejtettem hirtelen, hogy reggel 5 óra van. Igényesen van kialakítva, az enteriőr nagyon inspiratív."
– Pethő Réka
"Mi nagyon szeretünk a Loffice-ba szervezni programokat: jól felszerelt, szuper rendezvénytér hatalmas ablakokkal, kedves és rugalmas stáb, összességében nagyon inspiráló közeg!"
– Tarján Edina, British Council Magyarország
"Nagyon jó dolgunk volt nálatok - a terem hangulata, felszereltsége de főleg minden jelen lévő kolléga kedvessége, türelme és segítsége nagyban segítette a workshop sima és sikeres megvalósítását."
– Pataky Zsófia, MOME Innovációs Központ
Gyakran ismételt kérdések
Légkondicionáltak a terek?
+
Igen, minden tárgyalónkban és rendezvénytérben elérhető légkondícionáló, de az ablakok is nyithatóak.
Akadálymentesítettek a helyiségek?
+
Bejárataink kerekesszékkel és babakocsival érkezők számára akadálymentesítettek, hiszen irodánk földszinti és utcáról nyíló. Akadálymentesített mosdóval azonban sajnos nem rendelkezünk. Vak és gyengénlátó vendégeinket arra kérjük, forduljanak csapatunkhoz segítségért.
Van catering szolgáltatásotok?
+
Nincs saját gasztronómiai egységünk, de megbízható, már jól bevált catering partnerekkel dolgozunk együtt. Igényeidtől függően megkeressük számodra a legmegfelelőbb szolgáltatót, majd összekötünk vele, hogy a részleteket közvetlenül egymással tudjátok egyeztetni.
Milyen foglalási és lemondási feltételek vannak?
+
Árajánlatunk elfogadását követően a rendezvénytér bérleti díjának 50%-át kérjük előre fizetni. A rendezvényt megelőző két hétig szabadon, következmények nélkül lemondhatod a foglalásodat, az esetlegesen kifizetett előleget ez esetben visszautaljuk, vagy felhasználhatod azt egy másik foglalásod alkalmával. 14 napon belüli lemondás esetén az előleg 50%-át már nem áll módunkban visszatéríteni, 7 napon belüli lemondás esetén pedig sajnos fel kell számolnunk a teljes bérleti díjat. Bővebb információt az ÁSZF-ünkben találsz!
Hol tudok parkolni, ha egy rendezvényre érkeztem?
+
Amennyiben autóval érkeznél, parkolásra az utcán (fizető övezet!), vagy a környező parkolóházakban van lehetőséged (1084 Budapest, Rákóczi tér / BKK Mélygarázs - 3 perc sétára vagy 1084 Budapest, Bacsó Béla u. 18. / Víg Parkolóház - 6 perc sétára). Kerékpárodat, rolleredet az utcai kerékpártámaszokhoz kötheted le, külön egyeztetés alapján pedig akár a térbe is behozhatod magaddal.
Tömegközledéssel hogyan jutok el hozzátok?
+
metró: 2 és 4 | villamos: 4, 6, 28, 37, 37A | troli: 83 | busz: 5, 7, 8, 8A, 9, 99, 107, 108, 112, 133, 178, 217E, 233
Milyen kedvezményeket biztosítotok?
+
Tárgyalókhoz vagy rendezvénytérhez biztosított kedvezmények:
- 10% a nyolcadik kerületbe bejegyzett szervezeteknek
- 10% egyéb Loffice szolgáltatást igénybe vevőknek (havi coworking tagság, székhelyszolgáltatás)
- 10% kedvezmény 2 alkalom előrefoglalása esetén
- 20% kedvezmény 5 alkalom előrefoglalása esetén
- 20% a nonprofit szervezeteknek
- 30% kedvezmény 2 terem együtt bérlése esetén a kisebbik terem díjából
- 50% kedvezmény 3 terem együtt bérlése esetén a kisebbik terem díjából
A kedvezmények nem vonhatóak össze!