Budapest legizgalmasabb helyeit keresed? Iratkozz fel, és a Fabulous Budapest by Loffice már landol is nálad! ♥︎

Iratkozz fel

Kiadó irodaház!


Új bérlőit keresi a Loffice Salétrom!

∼2500 m2, ∼250 fős csapatok részére

Vibráló terek, kreatív energiák, díjnyertes stílus

Részletek

Tárgyalások és rendezvények

Találkozz, ünnepelj, ereszd el!

Valósítsd meg eseményed újhullámos tereink valamelyikében! Legyen az kisebb vagy nagyobb meeting, tréning, csapatépítő workshop, vagy fogadás, modern tárgyalóink és rendezvényhelyszínünk kortárs képzőművészek alkotásaival és design bútorokkal vár!

Plug in & play

Videókonferencia vagy a következő Youtube epizódod felvétele? Nemcsak teljes technikai felszerelést, de akár stábot is adunk hozzá!

Tiszta és biztonságos terek

A kulcsszéffel és online asszisztenciával akár teljesen érintésmentes lehet a rendszeresen fertőtlenített termeink bérlése.

Egészséges catering opciók

Biztosíts eseményed vendégeinek egészséges és friss cateringet a környékről, vagy az általunk ajánlott cégektől!

Rendezvényterek és tárgyalók

A | rendezvénytér | -1. szint

23.000 Ft / óra (+ÁFA)

Ez a tér a sokoldalúság bajnoka: workshopok, csapatépítők, termékbemutatók, előadások, tréningek vagy kisebb konferenciák? Minden eseménytípus tökéletes helyszíne. Rendezvényterünk a -1. szinten vár a védjegyünkké vált pink padlóval, modern teakonyhával és kényelmes kialakítással, akár 50 fő számára. Tágas, praktikus helyszín, ahol minden simán és gördülékenyen zajlik.

B | mini tárgyaló | -1. szint

7.500 Ft / óra (+ÁFA)

A tökéletes hely gyors megbeszélésekhez és maratoni videóhívásokhoz! Ez a 6 fős, tetőablakos tárgyaló a természetes fény erejével adja meg a tökéletes hangulatot. Ideális választás, ha egy kis privát térre lenne szükségetek.

C | mini tárgyaló | -1. szint

7500 Ft / óra (+ÁFA)

A hatékony megbeszélések és kreatív ötletelések tere! Ebben a 6 fős tárgyalóban minden adott, hogy a csapatod fókuszáltan dolgozhasson.

D | midi tárgyaló | -1. szint

9.500 Ft / óra (+ÁFA)

14 fő, egy hely, végtelen lehetőség. Akár ötletelésről, akár tervezésről van szó, ez a tér biztosan lendületben tartja a csapatot.

E | midi tárgyaló | földszint

9.500 Ft / óra (+ÁFA)

10 fős tárgyaló közvetlenül a coworking tér nyüzsgése mellett. Ideális választás, ha gyorsan átugranátok csapatoddal egy megbeszélésre.

F | midi tárgyaló | 1. szint

9.500 Ft / óra (+ÁFA)

12 fős tárgyaló a team deskek közvetlen közelében. Ideális választás, ha a fókuszált munkát gyorsan kiegészítenétek egy hatékony csapatmegbeszéléssel.


Paulay Ede u. 55.
1061 Budapest

kiváló tömegközlekedés: 4/6 villamos, M1 metró, 105 és 178 busz, 70 és 78 troli

biztonságos wifi

közel a metróhoz és a villamoshoz

házikedvenc jöhet

biciklitároló

közösségi konyha

kert és tetőterasz

zuhanyzó

catering

légkondícionált

recepció & asszisztencia

mélygarázs

akadálymentesített

"A Loffice épületében sok különböző hangulatnak, tevékenységnek megfelelő hely van, de egy közös: jónak, hatékonynak, kreatívnak és innovatívnak engedett minket lennünk, bármelyik rendezvényünk alkalmával. És ez nagy érték!"

Heal Edina, Egyenlítő Alapítvány

"Imádtam a helyet. 2 napra béreltem egy tárgyalótermet, tudtam kártyával fizetni, a tárgyalóterem jól felszerelt volt, más nem is kellett."

Robert Byssz

"Forgatáson dolgoztam itt, nagyon kellemes volt a környezet, el is felejtettem hirtelen, hogy reggel 5 óra van. Igényesen van kialakítva, az enteriőr nagyon inspiratív."

Pethő Réka

"Mi nagyon szeretünk a Loffice-ba szervezni programokat: jól felszerelt, szuper rendezvénytér hatalmas ablakokkal, kedves és rugalmas stáb, összességében nagyon inspiráló közeg!"

Tarján Edina, British Council Magyarország

"Nagyon jó dolgunk volt nálatok - a terem hangulata, felszereltsége de főleg minden jelen lévő kolléga kedvessége, türelme és segítsége nagyban segítette a workshop sima és sikeres megvalósítását."

Pataky Zsófia, MOME Innovációs Központ

Gyakran ismételt kérdések

Van catering szolgáltatásotok?

Megbízható, már jól bevált catering partnerekkel dolgozunk együtt. Igényeidtől függően megkeressük számodra a legmegfelelőbb szolgáltatót, majd összekötünk vele, hogy a részleteket közvetlenül egymással tudjátok egyeztetni.

Milyen foglalási és lemondási feltételek vannak?

Árajánlatunk elfogadását követően a rendezvénytér bérleti díjának 50%-át kérjük előre fizetni. A rendezvényt megelőző két hétig szabadon, következmények nélkül lemondhatod a foglalásodat, az esetlegesen kifizetett előleget ez esetben visszautaljuk, vagy felhasználhatod azt egy másik foglalásod alkalmával. 14 napon belüli lemondás esetén az előleg 50%-át már nem áll módunkban visszatéríteni, 7 napon belüli lemondás esetén pedig sajnos fel kell számolnunk a teljes bérleti díjat. Bővebb információt az ÁSZF-ünkben találsz!

Hol tudok parkolni, ha egy rendezvényre érkeztem?

Amennyiben autóval érkeznél, parkolásra az utcán (fizető övezet!), vagy a környező parkolóházakban van lehetőséged. Kerékpárodat, rolleredet a belső udvarban található kerékpártámaszokhoz rögzítheted, külön egyeztetés alapján pedig akár be is hozhatod a térbe.

Tömegközledéssel hogyan jutok el hozzátok?

metró: 1 | villamos: 4, 6 | troli: 70, 78 | busz: 6, 105, 210, 210B

Milyen kedvezményeket biztosítotok?

Tárgyalókhoz vagy rendezvénytérhez biztosított kedvezmények:

  • 10% egyéb Loffice szolgáltatást igénybe vevőknek (havi coworking tagság, székhelyszolgáltatás)
  • 10% kedvezmény 2 alkalom előrefoglalása esetén
  • 20% kedvezmény 5 alkalom előrefoglalása esetén
  • 20% a nonprofit szervezeteknek
  • 30% kedvezmény 2 terem együtt bérlése esetén a kisebbik terem díjából
  • 50% kedvezmény 3 terem együtt bérlése esetén a kisebbik terem díjából

A kedvezmények nem vonhatóak össze!

Új Loffice helyszín nyílt!

Coworking irodánkat, tárgyalóinkat és recepciónkat immáron a 8. kerületi Déri Miksa utca 6. szám alatt találod.

Kérjük, forgasd el az eszközöd.