Rendezvények és tárgyalók

Találkozz, ünnepelj, ereszd el!

Valósítsd meg eseményedet kortárs design tereinkben a város felett. Teraszkapcsolatos csapatszobák és high-tech élménytárgyalók várnak épületünk legfelső emeletein!

Plug in & play

Videókonferencia vagy a következő Youtube epizódod felvétele? Nemcsak teljes technikai felszerelést, de akár stábot is adunk hozzá!

Tiszta és biztonságos terek

A kulcsszéffel és online asszisztenciával akár teljesen érintésmentes lehet a rendszeresen fertőtlenített termeink bérlése.

Egészséges catering opciók

Biztosíts eseményed vendégeinek egészséges és immunerősítő cateringet helyi, termelői hálózatunktól és gondos partnereinktől.

Rendezvényterek és tárgyalók

Mini Tárgyaló

6.500 Ft / óra (+ÁFA)

Megbeszélésekhez, mini prezentációkhoz és soha véget nem érő videóhívásokhoz Mini lesz a legjobb barátod, ha tárgyalóbérlésről van szó. A coworking tértől üvegfallal elválasztva 4 főig kényelmes és kompakt, okos tv-vel felszerelt, és egy karnyújtásnyira van a közösségi konyhától.

Midi Tárgyaló

7.500 Ft / óra (+ÁFA)

A Midi védjegye az ikonikus Loffice bútorok. Közvetlen, utcai bejárata praktikus lehet, ha a tárgyalásod vagy workshopod tovább zajlik, mint a coworking iroda nyitvatartási ideje. Friss levegőt a nyitható ablakok vagy légkondicionáló igény szerint biztosít, míg az okos TV, vezeték nélküli prezentációs lehetőség és whiteboard igazán kényelmessé teszi a tárgyalót 10-12 főnek bármilyen megbeszélésre vagy brainstormingra.

Hamarosan!

Maxi Rendezvénytér

Workshopoknak, csapatépítőknek, termékbemutatóknak vagy kiállításoknak ideális, hatalmas utcára néző ablakokkal, könnyen megközelíthető földszinti rendezvénytermünk akár 30-40 főnek is alkalmas. Akár offsite irodai napokra is tökéletes választás a kapcsolódó közösségi iroda és konyha infrastruktúrájának köszönhetően.

Adj hozzá néhány extrát a nagyobb kényelemért!

Teljeskörű AV technika

Kérj ajánlatot!

Videókonferencia vagy a következő Youtube epizódod felvétele? Minden felszerelést és szoftvert biztosítunk hozzá a webkamerától kezdve a mikroporton át a felvételt rögzítő szoftverig.

Technikai stáb

Kérj ajánlatot!

Ha biztosra szeretnél menni, vagy komolyabb projektre készülsz, akár stábot is adunk hozzá. A szupercsapat hangmérnök, operatőr és technikus hármasa akár külön-külön is a rendelkezésedre áll.

Valami másra lenne szükséged?

Áruld el!

"A Loffice épületében sok különböző hangulatnak, tevékenységnek megfelelő hely van, de egy közös: jónak, hatékonynak, kreatívnak és innovatívnak engedett minket lennünk, bármelyik rendezvényünk alkalmával. És ez nagy érték!"

Heal Edina

"Imádtam a helyet. 2 napra béreltem egy tárgyalótermet, tudtam kártyával fizetni, a tárgyalóterem jól felszerelt volt, más nem is kellett."

Robert Byssz

"Forgatáson dolgoztam itt, nagyon kellemes volt a környezet, el is felejtettem hirtelen, hogy reggel 5 óra van. Igényesen van kialakítva, az enteriőr nagyon inspiratív."

Pethő Réka

Illusztráció az épületről és a helyszínről

Az épületről

A Loffice új központja a budapesti bohém negyed centrumában, a 8. kerületi Salétrom utca 4. szám alatti egykori vöröslámpás ház helyén áll.

Az új épületben a munka-, az alkotó- és élettér hármasa egy átfogó közösségi szellemben egyesül. A minimalizált ökológiai lábnyommal működő, maximálisan energiahatékony, okos épületben kertkapcsolatos rendezvénytér, tetőteraszra kifutó coworking iroda, tartós bérletre kínált “coliving” apartmanok, szolgáltatott és standard irodák adnak itt otthont a kreatív vállalkozások, startupok és kulturális kezdeményezések nyüzsgő mindennapjainak.

Az épület homlokzata egy századfordulós építészeti hagyomány modern újraértelmezése, miszerint az építész a külső díszítőelemekkel a belső funkciókra utal. Willem Van de Ven és Esterházy Marcell grafikus- és képzőművész által megálmodott extrém épületfront nem utolsó sorban külsejében is megújítja az utca arculatát.

biztonságos wifi

közel a metróhoz és a villamoshoz

házikedvenc jöhet

biciklitároló

közösségi konyha

kert és tetőterasz

zuhanyzó

catering

légkondícionált

recepció & asszisztencia

mélygarázs

akadálymentesített

Gyakran ismételt kérdések

Van lehetőségem úgy bérelni tárgyalót vagy rendezvényteret, hogy senkivel nem találkozom?

Foglalásodat a jelenlétünk nélkül is megvalósíthatod. A termet előzetesen berendezzük és felszereljük neked az igényeid szerint, majd fertőtlenítjük, te pedig a kódszámos bejáratoknak, kulcsszéfnek és videós asszisztenciának köszönhetően anélkül be tudsz jutni az épületbe és a termekbe, hogy találkoznál velünk.

Légkondicionáltak a terek?

Igen, minden tárgyalónkban és rendezvénytérben elérhető légkondícionáló, de az ablakok is nyithatóak.

Akadálymentesítettek a helyiségek?

Bejárataink kerekesszékkel és babakocsival érkezők számára akadálymentesítettek, hiszen irodánk földszinti és utcáról nyíló. Akadálymentesített mosdóval azonban sajnos nem rendelkezünk. Vak és gyengénlátó vendégeinket arra kérjük, forduljanak csapatunkhoz segítségért.

Van catering szolgáltatásotok?

Nincs saját gasztronómiai egységünk, de megbízható, már jól bevált catering partnerekkel dolgozunk együtt. Igényeidtől függően megkeressük számodra a legmegfelelőbb szolgáltatót, majd összekötünk vele, hogy a részleteket közvetlenül egymással tudjátok egyeztetni. Külsős cateringgel felár ellenében (terembérleti díj 20%-a) dolgozhatsz. A hatodik emeleti tárgyalókat bérlő ügyfeleink számára a bekészítések lehetősége mellett a közösségi konyhánk is rendelkezésre áll.

Milyen foglalási és lemondási feltételek vannak?

Árajánlatunk elfogadását követően a rendezvénytér bérleti díjának 50%-át kérjük előre fizetni. A rendezvényt megelőző két hétig szabadon, következmények nélkül lemondhatod a foglalásodat, az esetlegesen kifizetett előleget ez esetben visszautaljuk, vagy felhasználhatod azt egy másik foglalásod alkalmával. 14 napon belüli lemondás esetén az előleg 50%-át már nem áll módunkban visszatéríteni, 7 napon belüli lemondás esetén pedig sajnos fel kell számolnunk a teljes bérleti díjat. Bővebb információt az ÁSZF-ünkben találsz!

Hol tudok parkolni, ha egy rendezvényre érkeztem?

Amennyiben autóval érkeznél, parkolásra az utcán (fizető övezet!), vagy a környező parkolóházakban van lehetőséged (1084 Budapest, Rákóczi tér / BKK Mélygarázs - 3 perc sétára vagy 1084 Budapest, Bacsó Béla u. 18. / Víg Parkolóház - 6 perc sétára). Kerékpárodat, rolleredet az utcai kerékpártámaszokhoz kötheted le, külön egyeztetés alapján pedig akár a térbe is behozhatod magaddal.

Tömegközledéssel hogyan jutok el hozzátok?

metró: 2 és 4 | villamos: 4, 6, 28, 37, 37A | troli: 83 | busz: 5, 7, 8, 8A, 9, 99, 107, 108, 112, 133, 178, 217E, 233

Új Loffice helyszín nyílt!

Coworking irodánkat, tárgyalóinkat és recepciónkat immáron a 8. kerületi Déri Miksa utca 6. szám alatt találod.

Kérjük, forgasd el az eszközöd.