Székhelyszolgáltatás

Virtuális iroda analóg extrákkal

Nincs feltétlenül szükség hatalmas infrastruktúrára egy cég mindennapi működtetéséhez. A Loffice virtuális irodája biztonságos, rugalmas, költséghatékony és még fizikai jelenlétet sem igényel. Ám, ha mégis erre jársz, várunk szeretettel!

Egyszerű

Felejtsd el a papírmunkát - pár kattintás és kész is a virtuális irodád!

Naprakész

Alkalmazásunk segítségével azonnal értesülhetsz postai küldeményeidről, csomagjaidról, és te is könnyen kapcsolatba léphetsz velünk.

Közösségi

Bár az irodád virtuális, de miért ne találkozhatnánk? Automatikusan közösségünk tagjává válsz, bátran ugorj be egy kávéra ismerkedni!

Válassz csomagot!

Székhelyszolgáltatás

200.000 Ft / év (+ÁFA)

Prémium székhely, telephely, vagy fióktelep, üzleti vagy levelezési címmel, valamint épületfronton elhelyezett cégtáblával. Leveleidet, küldeményeidet átvesszük és azokról e-mailen értesítést küldünk számodra. Virtuális iroda csomagunk havonta 2 óra ingyenes hot desk használatot tartalmaz a coworking térben. Loffice tagként 10% kedvezményben részesülsz minden további terembérleti díjunkból, közösségi eseményeinken pedig nagy örömmel látunk!

Mailbox / levelezési cím

185.000 Ft / év (+ÁFA)

Ha a székhelyed nincs hozzánk bejegyezve, a leveleidnek és küldeményeidnek akkor is használhatod a címünket. Átvesszük őket és értesítést küldünk róla, ha pedig szeretnéd, hogy beérkező leveleidet szkenneljük is, ezt is kérheted extra szolgáltatásként.

Adj hozzá néhány extrát a nagyobb kényelemért!

Szkennelés és digitalizálás

50.000 Ft / év (+ÁFA)

Ha székhely- vagy postai szolgáltatásunkat igénybe veszed, választhatsz hozzá szkennelési lehetőséget. Mi digitalizáljuk a bejövő postádat, és az applikáción keresztül elérhetővé tesszük neked, így anélkül is tudod, mit hozott a postás, hogy be kelljen jönnöd átvenni a küldeményeidet.

Cégbejegyzés vagy -áthelyezés

100.000 Ft-tól / cég (+ÁFA)

Megbirkózunk a papírmunkával helyetted! Ügyvédeink segítségével céged bejegyzése vagy székhelyének áthelyezése is gördülékeny és gyors folyamat lesz.

Postatovábbítás

5.000 Ft / belföld / hó (+ÁFA) | 10.000 Ft / EU / hó (+ÁFA)

Szeretnéd otthonodba kézhez kapni leveleidet, vagy éppen külföldre utazol pár hónapra? Mi az átvételt és iktatást követően havonta egy alkalommal továbbítjuk neked postádat az általad megadott tetszőleges címre.

"Mi azért szeretünk a Loffice csapatával együtt dolgozni, mert nagyon rugalmasak és minden apró részletre odafigyelnek. Profi és fiatalos csapatuk mindent megold akár az utolsó utáni pillanatban is."

Fekete Attila, Magyar Szoftvertesztelői Egyesület

"Mi fél életünket a Loffice-ban töltjük, nekünk ők a másik családunk. Egyrészt mert a 17 éves Artmagazin Kft. székhelye már 9 éve működik ott, másrészt a szerkesztőségi közös munka is a Loffice-ban zajlik nap mint nap, de az Artmagazin előadásoknak, aukcióknak is helyszíne."

Winkler Nóra, Artmagazin társalapító

Itt találsz minket

Címünk

  • Salétrom utca 4.
  • 1085 Budapest

Recepció nyitvatartás

  • Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
  • (LoFix bérlettel 24/7)

Közlekedés

  • 4-6 villamos
  • 4-es metró
  • 9-es busz

Közösségünkről

A Loffice mindenki előtt nyitva áll.

Nálunk találkozhatsz szabadúszókkal, startupperekkel és a jogi, pénzügyi, gasztronómiai területen át egészen a művészetekig, számtalan szakágban tevékeny céggel. Nekik köszönhetjük sokszínűségünket, és a megszámlálhatatlan spontán kollaborációt a közösségünkön belül, és falainkon kívül egyaránt.

Közösségünk tagjai, bár a legkülönfélébb területről érkeznek, közös bennük, hogy hisznek a megosztás, a személyes kapcsolatok és a kooperáció globális erejében. A korszerű munka- és életterek, és a rugalmas feltételekkel használható infrastruktúra mellett egy olyan támogató légkört biztosítunk, amely napról napra lehetőséget nyújt a szakmai és emberi kapcsolatok építésére, ihletszerzésre és önfejlesztésre.

Ugorj be hozzánk, és ismerj meg minket!

Hírek, események

Gyakran ismételt kérdések

Mit jelent a székhelyszolgáltatás?

Ha bármilyen céget alapítasz, szükséged lesz egy székhelyre, ahova bejegyezteted a cégedet. A címen lévő ingatlan vagy a saját tulajdonod kell, hogy legyen, vagy bérleti szerződéssel szükséges alátámasztanod, hogy használhatod az ingatlant és annak címét székhelyként/telephelyként/fióktelepként. A Loffice professzionális, jól csengő belvárosi üzleti címet biztosít, melyet hivatalos irataidon és névjegykártyádon is feltüntethetsz.

Mi az, hogy virtuális iroda?

A virtuális iroda a székhelyszolgáltatás kiegészítése további digitális irodai funkciókkal. Legyen szó leveleid, postai küldeményeid digitalizálásáról és felhőben való rendszerezéséről, céges telefonszám és virtuális ügyfélszolgálat üzemeltetéséről, nálunk sok szolgáltatás közül választhatsz és kényelmes irodai működésre rendezkedhetsz be, anélkül, hogy fent kellene tartanod egy saját irodát.

Hogyan vehetem igénybe a nem magyar székhelyű társaságommal a Loffice székhelyszolgáltatását?

Amennyiben a társaságoddal Magyarországon szeretnél tevékenykedni, az alábbi lehetőségeid vannak:

  1. Alapíthatsz, akár a nem magyarországi illetőségű cégeddel egy magyar leányvállalatot, amelynek székhelyét és üzleti címét a Loffice biztosítja.
  2. A nem magyarországi illetőségű társaságoddal, leányvállalat nélkül is, alapíthatsz egy magyarországi fióktelepet. Ügyelj rá, hogy a fióktelepet az illetékes magyar bíróság csak akkor jegyzi be, ha az már szervezeti és fizikai önállósággal bír. A fiókteleped székhelyét és az üzleti címét a Loffice fogja biztosítani.
  3. A nem magyar illetőségű céged magyarországi tevékenységére használhatod egyszerűen a Loffice címét is. Kérjük ügyelj rá azonban, hogy amennyiben folyamatos vagy rendszeres, bevétel szerzésre irányuló tevékenységet folytatsz, úgy a társaságodnak legalább egy magyarországi fiókteleppel és a szükséges hatósági engedélyekkel kell rendelkeznie.

Mikor vehetem át a leveleimet és csomagjaimat?

Nyitvatartási időn belül bármikor várunk!

Meddig tart a székhely-szerződés és mik a lemondási feltételek?

A székhelyszolgáltatási szerződést minimum 1 évre kötjük. A megszüntetés igényét 3 hónappal az aktuális éves periódus lejárta előtt szükséges jelezned felénk, ellenkező esetben a szerződésed további 1 évvel meghosszabodik. Több infót az ÁSZF-ben találsz.

Miért van szükség foglalóra?

Ha a szerződés befejezésével bármilyen fennmaradt tartozásod lenne, így extra kiadás helyett egyszerűen a foglaló árából vonjuk le az összeget.

Akkor is kérhetem leveleimet a Loffice címére, ha nincs a cégem székhelye bejegyeztetve ide?

Igen, ez esetben a postai szolgáltatást önmagában is igénybe veheted, székhelyszolgáltatás nélkül. Viszont, ha nem fizettél elő a postai ügyintézésre, úgy nem fogjuk tudni sajnos átvenni küldeményeidet a postástól vagy a futártól.

Már be van jegyezve a székhelyem valahova, de minden másra szükségem lenne.

Semmi gond! Habár csomag-kedvezményt csak akkor tudunk adni, ha a székhelyszolgáltatást is nálunk veszed igénybe, de ettől függetlenül a virtuális iroda funkciók külön-külön, egymástól függetlenül is igénybe vehetők.

Kérjük, forgasd el az eszközöd.