Rendezvények és tárgyalások
Találkozz, ünnepelj, ereszd el!
Valósítsd meg eseményedet belvárosi kortárs design tereinkben. Kisebb-nagyobb tárgyalók és egy játékos rendezvénytér is várja, hogy megtöltsd élettel - legyen szó tárgyalásról, tréningről, állófogadásról, csapatépítőről, előadásról, bármilyen céges vagy privát rendezvényről.
Plug in & play
Videókonferencia vagy a következő Youtube epizódod felvétele? Nemcsak teljes technikai felszerelést, de akár stábot is adunk hozzá!
Tiszta és biztonságos terek
A kulcsszéffel és online asszisztenciával akár teljesen érintésmentes lehet a rendszeresen fertőtlenített termeink bérlése.
Egészséges catering opciók
Biztosíts eseményed vendégeinek egészséges és friss cateringet helyi, termelői hálózatunktól és gondos partnereinktől.
Rendezvényterek és tárgyalók
Mini Tárgyaló
7.500 Ft / óra (+ÁFA)
Megbeszélésekhez, mini prezentációkhoz és soha véget nem érő videóhívásokhoz Mini lesz a legjobb barátod, ha tárgyalóterem bérlésről van szó. A coworking tértől üvegfallal elválasztva 4 főig kényelmes és kompakt, okos tv-vel felszerelt, és egy karnyújtásnyira van a közösségi konyhától.
Midi Tárgyaló
9.500 Ft / óra (+ÁFA)
A Midi védjegye az ikonikus Loffice bútorok. Közvetlen utcai bejárata praktikus lehet, ha a tárgyalásod vagy workshopod tovább zajlik, mint a coworking iroda nyitvatartási ideje. Friss levegőt a nyitható ablakok vagy légkondicionáló igény szerint biztosít, míg az okos TV, vezeték nélküli prezentációs lehetőség és whiteboard igazán kényelmessé teszi a tárgyalót 10-12 főnek bármilyen megbeszélésre vagy brainstormingra, de oktatóteremnek is kíváló.
Maxi Rendezvénytér
18.000 Ft / óra (+ÁFA)
Terembérlés Budapest belvárosában! Nálunk megtalálod a tökéletes rendezvényhelyszínt. A workshopoknak, csapatépítőknek, termékbemutatóknak vagy kiállításoknak is ideális Maxi konferenciateremben 50-60 fő is kényelmesen elfér, és hatalmas, utcára néző ablakokkal, könnyen megközelíthető, utcafronti bejárattal rendelkezik. Akár offsite irodai napokra is tökéletes választás a kapcsolódó közösségi iroda és konyha infrastruktúrájának köszönhetően.
Egész napos foglalásra (6+ óra) kedvezményes ár vonatkozik, 16.000 Ft / óra + áfa!
Teljeskörű AV technika
Kérj ajánlatot!
Videókonferencia vagy a következő Youtube epizódod felvétele? Minden felszerelést és szoftvert biztosítunk hozzá a webkamerától kezdve a mikroporton át a felvételt rögzítő szoftverig.
Technikai stáb
Kérj ajánlatot!
Ha biztosra szeretnél menni, vagy komolyabb projektre készülsz, akár stábot is adunk hozzá. A szupercsapat hangmérnök, operatőr és technikus hármasa akár külön-külön is a rendelkezésedre áll.
Loffice Déri
Déri Miksa u. 6.
1084 Budapest
recepció, coworking iroda, tárgyalók, rendezvénytér
biztonságos wifi
közel a metróhoz és a villamoshoz
házikedvenc jöhet
biciklitároló
közösségi konyha
kert és tetőterasz
zuhanyzó
catering
légkondícionált
recepció & asszisztencia
mélygarázs
akadálymentesített
"A Loffice épületében sok különböző hangulatnak, tevékenységnek megfelelő hely van, de egy közös: jónak, hatékonynak, kreatívnak és innovatívnak engedett minket lennünk, bármelyik rendezvényünk alkalmával. És ez nagy érték!"
– Heal Edina, Egyenlítő Alapítvány
"Imádtam a helyet. 2 napra béreltem egy tárgyalótermet, tudtam kártyával fizetni, a tárgyalóterem jól felszerelt volt, más nem is kellett."
– Robert Byssz
"Forgatáson dolgoztam itt, nagyon kellemes volt a környezet, el is felejtettem hirtelen, hogy reggel 5 óra van. Igényesen van kialakítva, az enteriőr nagyon inspiratív."
– Pethő Réka
"Mi nagyon szeretünk a Loffice-ba szervezni programokat: jól felszerelt, szuper rendezvénytér hatalmas ablakokkal, kedves és rugalmas stáb, összességében nagyon inspiráló közeg!"
– Tarján Edina, British Council Magyarország
"Nagyon jó dolgunk volt nálatok - a terem hangulata, felszereltsége de főleg minden jelen lévő kolléga kedvessége, türelme és segítsége nagyban segítette a workshop sima és sikeres megvalósítását."
– Pataky Zsófia, MOME Innovációs Központ
Gyakran ismételt kérdések
Légkondicionáltak a terek?
+
Igen, minden tárgyalónkban és rendezvénytérben elérhető légkondícionáló, de az ablakok is nyithatóak.
Akadálymentesítettek a helyiségek?
+
Bejárataink kerekesszékkel és babakocsival érkezők számára akadálymentesítettek, hiszen irodánk földszinti és utcáról nyíló. Akadálymentesített mosdóval azonban sajnos nem rendelkezünk. Vak és gyengénlátó vendégeinket arra kérjük, forduljanak csapatunkhoz segítségért.
Van catering szolgáltatásotok?
+
Nincs saját gasztronómiai egységünk, de megbízható, már jól bevált catering partnerekkel dolgozunk együtt. Igényeidtől függően megkeressük számodra a legmegfelelőbb szolgáltatót, majd összekötünk vele, hogy a részleteket közvetlenül egymással tudjátok egyeztetni.
Milyen foglalási és lemondási feltételek vannak?
+
Árajánlatunk elfogadását követően a rendezvénytér bérleti díjának 50%-át kérjük előre fizetni. A rendezvényt megelőző két hétig szabadon, következmények nélkül lemondhatod a foglalásodat, az esetlegesen kifizetett előleget ez esetben visszautaljuk, vagy felhasználhatod azt egy másik foglalásod alkalmával. 14 napon belüli lemondás esetén az előleg 50%-át már nem áll módunkban visszatéríteni, 7 napon belüli lemondás esetén pedig sajnos fel kell számolnunk a teljes bérleti díjat. Bővebb információt az ÁSZF-ünkben találsz!
Hol tudok parkolni, ha egy rendezvényre érkeztem?
+
Amennyiben autóval érkeznél, parkolásra az utcán (fizető övezet!), vagy a környező parkolóházakban van lehetőséged (1084 Budapest, Rákóczi tér / BKK Mélygarázs - 3 perc sétára vagy 1084 Budapest, Bacsó Béla u. 18. / Víg Parkolóház - 6 perc sétára). Kerékpárodat, rolleredet az utcai kerékpártámaszokhoz kötheted le, külön egyeztetés alapján pedig akár a térbe is behozhatod magaddal.
Tömegközledéssel hogyan jutok el hozzátok?
+
metró: 2 és 4 | villamos: 4, 6, 28, 37, 37A | troli: 83 | busz: 5, 7, 8, 8A, 9, 99, 107, 108, 112, 133, 178, 217E, 233
Milyen kedvezményeket biztosítotok?
+
Tárgyalókhoz vagy rendezvénytérhez biztosított kedvezmények:
- 10% a nyolcadik kerületbe bejegyzett szervezeteknek
- 10% egyéb Loffice szolgáltatást igénybe vevőknek (havi coworking tagság, székhelyszolgáltatás)
- 10% kedvezmény 2 alkalom előrefoglalása esetén
- 20% kedvezmény 5 alkalom előrefoglalása esetén
- 20% a nonprofit szervezeteknek
- 30% kedvezmény 2 terem együtt bérlése esetén a kisebbik terem díjából
- 50% kedvezmény 3 terem együtt bérlése esetén a kisebbik terem díjából
A kedvezmények nem vonhatóak össze!